Gratis Photoshop CS5

2011-08-29, 19:06:41 / Kategori: Övrigt
Hej på er! Som vi har lovat ska ni få Photoshop CS5 och vi håller vad vi lovar. Dock för att det ska gynna båda partners har vi några villkor. Nedanför kommer vi skriva steg för steg hur ni skall gå till väga för att få Photoshop CS5.
  • 1. Lägg upp en bild och länk till www.photoshopfail.se på BDB, Facebook och er blogg. Eller det ena om ni inte har det andra. Ni ska sprida vårat rykte om vad vi är för sida och att vi lockar med CS5!
  • 2. Skicka länken till bilden på BDB, er blogg eller facebook via mejl till [email protected]

  • För att vi ska se att ni har länkat oss på facebook till era vänner är det enkelt om ni lägger till oss där och även gillar våran sida. [VÅR FB-PROFIL] [VÅR FB-SIDA]
  • 3. När vi har fått ert mejl och sett att ni länkat oss kommer vi att svara på mejlet med en länk. Denna länken är då nedladdningen till Photoshop CS5.
  • 4. När ni har fått länken och installerat programmet får ni gärna bekräfta att allt fungerade på valfi sida, såsom blogg etc.
Har ni frågor? Lämna en kommentar med er majladress så svarar vi så snabbt vi kan!



MVH
PSF Crew

Anna

Hejsan, jag har laddat ner båda länkarna som jag fick i mailet, men det funkar inte. Tror jag gjorde allt rätt... Vad ska jag göra? :)



2011-08-30, 19:02:29

Becca

Hey, jag har samma problem xD



2011-08-31, 21:44:22

abbe

Allt är en jävla fake, man kan inte installera det.

Bara virus. ladda inte ner!!!



2011-09-07, 21:26:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?