Vinnaren av Dagens Fail!

2010-11-22, 21:37:36 / Kategori: Vinnaren av Dagens Fail
Vinnaren av Dagens Fail är Matilda och hennes blogg hittar ni här!









Vi vill bara säga det att det är svårt att hålla igång denna blogg när man samtidigt går 2an på gymnasiet + att vi precis har fått en hundvalp. Men vi ska göra allt för att kunna hålla minst ett Dagens Fail/vecka.

Ni som är intresserade av hunden kan kolla in den här!

Anonym

Förlåt om du ser det här som spam eller liknande..

Men jag ser att du verkar fotointresserad och vill

därför uppmana om att du kan vinna en reflexskärm i

min fototävling, ta chansen !

http://standingcarla.blogg.se/2010/december/fototavling-ll.html



kram



2010-12-09, 10:24:27 URL: http://standingcarla.blogg.se/

Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette



2010-12-15, 14:37:44

Penny

Asså det står att ni ska försöka ladda upp ett dagens fail per vecka , men ni har inte gjort det på snart en månad nu ;oo



2010-12-18, 21:38:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?