Dagens Fail!

2010-03-28, 13:33:06 / Kategori:

Ansikterna känns ju inte alls påklistrade?


Hade hon skäggväxt så att de fick använda Clone-Tool eller?


Haha attans


Anonym

Snälla ge upp? Alla börjar få reda på att det är ni som redigerar de flesta bilder... Den där affishen på Demi Lovato har alla i världen sett men tänka sig.. Ingen har sett den där som ni redigerat och lagt ut. TÖNTAR! NI SUGER!!!! Ska lägga in ett litet inlägg på min bdb och berätta hur falsk ni är! :)



2010-03-28, 14:14:05 URL: http://bilddagboken.se

Emelie

Hej hej! Jag tycker det är väldigt skoj att se alla dessa fails och jag tycker att det är ett bra koncept. Men jag måste dock säga att vissa bilder ibland är meningen att de ska se "ihop-klippta" ut, som tex. "Blonde and Blonder" Hela bilden en enda stor röra av massa "inklipp" så det är förmodligen precis det dom ville uppnå. Det var bara det jag kände att jag var tvungen att klaga lite på, haha. Inget illa menat, fortsätt med det här, det är kul! :P Ha det bra!



2010-04-10, 13:57:09 URL: http://barriis.blogg.se/

Ida

Det är fel på knäna också på Blonde and Blonder. :)



2010-05-30, 14:10:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?